Firma: Fashion Agency Aliganza
Region: Warszawa
Stanowisko: Digital Marketing Specialist
Wymagania:
• Minimum roczne doświadczenie zdobyte w agencji interaktywnej/social mediowej
• Dobra znajomość trendów, narzędzi oraz kanałów komunikacji w Social Media (m.in. Snapchat, Instagram, YouTube, Twitter, Facebook) i Internecie
• Zdolności analityczne, znajomość narzędzi: Brand24, Sotrender, Google Trends, Google Analytics – umiejętność interpretacji danych oraz przedstawienia ich w raporcie, Facebook/ Instagram Ads, Google AdWords – znajomość poszczególnych modeli rozliczeń, umiejętność rekomendacji formatów i oceny efektywności kampanii; nie jest konieczna umiejętność konfigurowania kampanii
• Zorientowanie na myślenie strategiczne
• Umiejętność oceny przygotowanego contentu do poszczególnych kanałów komunikacji
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
• Doskonała znajomość Power Point i Excela
• Szeroko rozumiana kreatywność
• Mile widziana współpraca z markami z segmentu moda, beauty, lifstyle oraz doświadczenie w pracy przy zintegrowanych projektach
Zadania:
• Wsparcie w przygotowywaniu prezentacji strategicznych
• Prace koncepcyjno – kreatywne w przygotowywaniu strategii komunikacji
• Zarządzanie zespołem pracującym przy codziennej obsłudze profili w social media
• Consulting dla Klientów agencji
• Nadzór nad produkcją contentu do poszczególnych kanałów komunikacji
• Ocena efektywności prowadzonych kampanii wraz z rekomendacjami dalszych działań
• Stały monitoring trendów w komunikacji, nowych narzędzi itp.
• Raportowanie – opracowywanie raportów dla Klientów agencji
Oferujemy:
• Możliwość realizacji zintegrowanych projektów komunikacyjnych
• Duży stopień samodzielności i niezależności
• Atrakcyjne benefity firmowe
• Stabilne zatrudnienie
Kontakt:
Jeśli jesteś zainteresowana/y – prześlij swoje CV wraz z krótkim listem motywacyjnym do 31 marca na adres e-mailowy: praca@aliganza.pl
W tytule maila prosimy o umieszczenie hasła: DIGITAL MARKETING SPECIALIST